6/24/2019

Czuć się komfortowo w te dni z produktami Gentle Day

Już jakiś czas temu miałam okazję testować produkty Gentle Day. Dzięki uprzejmości firmy miałam okazję poznać kolejne. Jak już możecie kojarzyć Gentle Day to produkty higieniczne dla kobiet o bardziej przyjaznym i zdrowszym charakterze, a to wszystko dla naszego komfortu podczas okresu.

Tym razem w moje ręce trafiły dwa rodzaje podpasek, tampony i płyn do higieny intymnej.
Obecna aura, czyli upalne lato to idealny czas na przetestowanie tego typu produktów pod względem komfortu. Zacznijmy jednak od krótkiego przedstawienia testowanych produktów.

Podpaski ekologiczne Gentle Day® na noc z paskiem anionowym FAR-IR ANION, opakowanie 8 szt. <KLIK>

 Podpaski ekologiczne Gentle Day® na dzień z paskiem anionowym FAR-IR ANION, opakowanie 10 szt. <KLIK>

 Tampony ekologiczne Gentle Day® REGULAR, opakowanie 18 szt. <KLIK>

Producent obiecuje, że produkty typu podpaski czy tampony są wykonane ze zdrowszych i bezpieczniejszych dla nas materiałów, dzięki paskowi anionowemu możemy czuć się bardziej komfortowo i świeżo przez dłuższy czas. Materiały są bardziej oddychające i przyjemniejsze dla delikatnej skóry. Czy faktycznie tak jest? Szczerze mówiąc, różnica była zdecydowanie odczuwalna. Większy komfort, uczucie świeżości w upały podczas tych dni są bardzo ważne. Faktycznie materiały były bardziej oddychające. Porównując te produkty do popularnych produktów z marketów czy drogerii jest między nimi ogromna różnica. Nie sądziłam, że produkty tego typu mogą być tak rewolucyjne i widocznie lepsze. Serdecznie Wam je polecam, w szczególności podczas upalnych dni.
Delikatny płyn do higieny intymnej Gentle Day® z kwasem mlekowym i ekstraktami z ziół, 250 ml <KLIK> - temat płynów do higieny intymnej jest tematem bardzo trudnym. Są zwolennicy i przeciwnicy, ja mimo wszystko należę do tych pierwszych. Nawet nie sądziłam ile złych składników może być w produktach tego typu, więc już od dłuższego czasu staram się zwracać uwagę na składy. Ten od Gentle Day na moje oko ma bardzo dobry skład, jest bardzo wydajny i delikatny. Ma bardzo delikatny zapach, nie podrażnia, odświeża.

Podsumowując, produkty Gentle Day wywarły na mnie bardzo dobre wrażenie. To, że są polecane i chwalone to zdecydowanie nie jest ściema, bo różnica w komforcie użytkowania jest ogromna. Może i kosztuję trochę więcej niż produkty z marketu, ale uważam że warto. Na zdrowiu i komforcie nie warto oszczędzać.

Jestem ciekawa waszego podejścia do tematu. Dajcie znać w komentarzach czy zwracacie uwagę na jakość produktów tego typu, czy sprawdzacie składy płynów do higieny intymnej przed zakupem. Jeśli macie do polecenia jakieś perełki z tej kategorii to piszcie w komentarzach.

Buziaki!!!
Pozytywna28




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Okiem Pozytywnej28 , Blogger