6/17/2019

Moje ulubione szampony Alterra

Dzisiaj post o dwóch dobrych i tanich szamponach dostępnych w Rossmann. Jeśli szukacie czegoś z dobrym składem, fajnie działającego i delikatnego dla skóry głowy to dzisiaj do polecenia mam dla Was dwa produkty które spełniają te kryteria.
Szampony Alterra dostępne są w każdym Rossmannie, koszt produktu w cenie regularnej to ok. 9zł, jednak bardzo często są na promocji. Często pytacie mnie o delikatne szampony do włosów więc dzisiaj napiszę Wam kilka słów o tych cudach.
Szampony Alterra charakteryzują się dobrymi składami, są w główniej mierze tworzone z wykorzystaniem naturalnych składników. Dzisiaj przedstawiam Wam dwie wersje szamponów, które ostatnio mnie zachwyciły. Na pewno przetestuję też inne wersje, ale dzisiaj na tapet bierzemy wersję do włosów osłabionych i przerzedzających się z biotyną i kofeiną oraz wersją oczyszczającą z węglem aktywnym i melisą BIO.
ALTERRA szampon do włosów osłabionych i przerzedzających się, Biotyna & Kofeina <KLIK> - bardzo delikatny produkt o gęstej i treściwej konsystencji. Bardzo dobrze się pieni, pięknie myje i oczyszcza, ale nie przesusza skóry głowy. Włosy po jego użyciu są miękkie i uniesione u nasady z widocznie zwiększoną objętością. Czy działa w jakiś sposób na włosy osłabione? Na pewno im nie szkodzi, bo jest niezwykle delikatny, ale nie spodziewajmy się, że będzie robił coś wielkiego bo w końcu to tylko szampon. Jeden z moich ulubieńców do którego regularnie powracam.
Poniżej możecie znaleźć informacje zamieszczone na opakowaniu i skład.

ALTERRA szampon oczyszczający węgiel aktywny i Melisa BIO <KLIK> - myślę, że śmiało mogę określić ten produkt moim odkryciem ostatnich miesięcy. Szampon, który ma za zadanie bardzo dokładnie i dogłębnie oczyszczać, a przy tym jest delikatny. Ostatnimi czasy podczas upałów używałam go codziennie i nie zauważyłam żeby przesuszył moje włosy, plątał je, czy podrażniał skórę głowy. Wręcz przeciwnie, włosy łatwo się rozczesują, skóra głowy jest dokładnie oczyszczona, ale też wypielęgnowana. Jak dla mnie petarda i na chwilę obecną nie może go zabraknąć w mojej łazience. Włosy są sypkie, pięknie się układają i zdecydowanie dłużej utrzymują swoją świeżość.
Te dwa produkty to zdecydowanie moi ulubieńcy do których będę regularnie powracać. Na pewno planuję przetestować jeszcze inne wersje szamponów Alterra. Jeśli macie jakieś do polecenia to dajcie znać w komentarzach, który szampon Alterra jest waszym ulubionym.

Buziaki!!!
Pozytywna28

3 komentarze:

  1. U mnie niestety zupelnie nie sprawdza sie ta marka.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja akurat szamponu z Alterry jeszcze nie miałam, więc nic Ci nie polecę :) Może kiedyś skuszę się na ten z węglem aktywnym :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Okiem Pozytywnej28 , Blogger