6/30/2019

Pielęgnacja włosów z Hemp Care

Olejek z nasion konopi okazał się dla mnie strzałem w 10 w pielęgnacji mojej skóry. Tym razem miałam okazję przetestować go w kontekście pielęgnacji włosów. Produkty do włosów Hemp Care z olejem konopnym mają za zadanie nawilżać, odżywiać a przy tym mają być bardzo delikatne. Czy się u mnie sprawdziły?
Zacznijmy może od kilku słów o produktach. Do testów dzięki uprzejmości marki otrzymałam odżywczy szampon i balsam do włosów z organicznym olejem konopnym.

Szampon odżywczy z olejem konopnym Hemp Care <KLIK>
"Odżywczy szampon odpowiedni dla wszystkich rodzajów włosów. Łagodnie oczyszcza włosy nadając im połysk i miękkość. Jego innowacyjna formuła, wzbogacona organicznym włoskim olejem konopnym, organicznym olejem Jojoba oraz keratyną, utrzymuje naturalne nawilżenie włosów, chroniąc je przed puszeniem oraz nadając im połysk i objętość.  Polecamy stosowanie razem z innymi kosmetykami do włosów z linii Hemp Care.
Produkt wolny od PEG, parabenów, olejów mineralnych, SLS, SLES i barwników."
Szampon ma dosyć rzadką konsystencję, ale nie na tyle by się rozlewał. Bardzo wygodnie możemy go nalać z butelki, która wykonana jest z dosyć miękkiego plastiku. Co mnie maksymalnie zaskoczyło podczas używania tego szampony to jego niesamowita wydajność. Mam bardzo gęste włosy, więc szampony u mnie idą niemalże jak woda, a tutaj wystarczy niewielka ilość. Produkt bardzo przyjemnie się pieni i świetnie oczyszcza włosy oraz skórę głowy. Jest niesamowicie delikatny, bo nie pojawiło się u mnie żadne podrażnienie czy przesuszenie. Zauważyłam, że włosy są dłużej świeże i sypkie, a podczas obecnych upałów to efekt na wagę złota. 
No i dosyć ważny element, czyli zapach. Delikatnie ziołowy, ale bardzo przyjemny, zdecydowanie na plus. 

Skład:  AQUA (WATER), SODIUM C14-16 OLEFIN SULFONATE, GLYCERIN, COCAMIDOPROPYL BETAINE, COCO-GLUCOSIDE, PARFUM (FRAGRANCE), LAURYL GLUCOSIDE, DECYL GLUCOSIDE, CANNABIS SATIVA SEED OIL, HYDROLYZED KERATIN, SIMMONDSIA CHINENSIS (JOJOBA) SEED OIL, POLYQUATERNIUM-7, AMMONIUM LAURYL SULFATE, SODIUM CHLORIDE, CITRIC ACID, TOCOPHEROL, PHENOXYETHANOL, POTASSIUM SORBATE, BENZYL ALCOHOL, BENZOIC ACID, LIMONENE, LINALOOL, HEXYL CINNAMAL.
Odżywczy balsam ułatwiający rozczesywanie włosów, wzbogacony naturalnymi aktywanymi składnikami pochodzenia organicznego: włoskim olejem konopnym, oliwą z oliwek, olejem Jojoba. Zawiera keratynę i witaminę E, które chronią i odżywiają łodygę włosa bez obciążania. Wolny od PEG, parabenów, olejów mineralnych, SLS, SLES i barwników.  
Odżywki, maski czy balsamy do włosów, to produkty których nie może u mnie zabraknąć. Moje włosy bardzo lubią te z olejami w składzie i tak jak się spodziewałam w przypadku tego balsamu jest miłość. Ma dosyć gęstą konsystencję, która w kontakcie z mokrymi włosami zamienia się w lekki olejek czy krem. Bardzo łatwo się go aplikuje, pięknie pokrywa włosy. Włosy po nim są bardzo miękkie, gładkie i błyszczące. Zauważalne jest to, że włosy dużo łatwiej się rozczesują. Tak jak w przypadku szamponu zapach jest niezwykle przyjemny, lekko ziołowy. 

Skład:  AQUA (WATER), DIMETHICONE, STEARYL ALCOHOL, GLYCERIN, TRIMETHYLSILOXYSILICATE, CETYL ALCOHOL, BEHENTRIMONIUM CHLORIDE, PARFUM (FRAGRANCE), CANNABIS SATIVA SEED OIL, HYDROLYZED KERATIN, OLEA EUROPAEA (OLIVE) FRUIT OIL, SIMMONDSIA CHINENSIS (JOJOBA) SEED OIL, PRUNUS AMYGDALUS DULCIS (SWEET ALMOND) OIL, CYCLOPENTASILOXANE, CITRIC ACID, TOCOPHEROL, PHENOXYETHANOL, POTASSIUM SORBATE, BENZYL ALCOHOL, LIMONENE, LINALOOL, HEXYL CINNAMAL.


Podsumowując, produkty są fantastyczne. Bardzo delikatne, bez zbędnej chemii, a to się ceni. Pięknie pachną i świetnie działają, ale mają jedną wadę. Niestety jest nią dosyć wysoka cena, bo za zakup obu produktów musimy zapłacić ok. 174zł. Za dwa niewielkie produkty to dosyć dużo. Czy wrócę ponownie do nich? Gdyby nie tak wysoka cena, to kupowałabym je regularnie, bo działanie jest fantastyczne. Mam nadzieję, że raz na jakiś czas uda mi się je zakupić. 
Jeśli jednak Wasz budżet pozwala Wam na zakup tak drogich produktów to musicie je koniecznie sprawdzić, bo są bardzo dobre i delikatne, myślę że mimo wszystko warte swojej ceny. 

Jeżeli je znacie to chętnie poznam Waszą opinię na ich temat. Dajcie znać w komentarzach czy używaliście olejku konopnego w swojej pięlęgnacji.

Buziaki!!!
Pozytywna28

3 komentarze:

  1. Nie słyszałam jeszcze o tej firmie :) Ja osobiście polecam produkty dr cyj. Bardzo wydajne i dające bardzo szybki efekt.

    OdpowiedzUsuń
  2. Spora cena tych kosmetyków :) Niestety nie znam tej marki :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Okiem Pozytywnej28 , Blogger