5/18/2021

Cytrynowa marynarka Moodo

Mam słabość do marynarek, w szczególności tych w fajnych kolorach. Wystarczy prosta i klasyczna baza, do tego marynarka w fajnym kolorze i mamy stylizacje gotową, która na pewno zwróci uwagę. W moim przypadku tak jest zawsze. W dzisiejszej stylizacji główną gwiazdą jest obłędna marynarka w pastelowym żółtym kolorze od MoodoTo kolor, który przepięknie wygląda z szarością, bielą, innymi pastelami, ale też fajnie będzie grał z mocnym różem. Marynarka idealnie pasuje do niebieskich jeansów, fajnie i letnio będzie prezentowała się z białymi spodniami. Jak dla mnie bomba.
W dzisiejszej stylizacji postawiłam na połączenie jej z niebieskimi jeansami, szarą koszulką i kolorystycznie dopasowanymi do niej szpilkami, a całość dopełniłam pastelową torebką Obag. Jest elegancko, ale lekko i wiosennie.

Dajcie znać jak Wam się podoba to połączenie.
Buziaki!!!
Agata - Pozytywna28

Co mam na sobie:
Marynarka - Moodo
Koszulka - Moodo
Jeansy - Moodo
Buty - No name
Zegarek - czasomierz.pl
Biżuteria - YES, Pandora





















 

2 komentarze:

Copyright © 2016 Okiem Pozytywnej28 , Blogger