5/24/2021

Slouchy jeans and beige trench - Moodo

Totalnie oczarowała mnie moda na spodnie slouchy. Są bardzo wygodne, mają fajny luźny charakter i modowy pazur. Wiem, że to nie jest model spodni który każdemu przypadnie do gusty, ale ja jestem zdecydowanie na TAK. Swój idealny model znalazłam w Moodo. Wysoki stan, miękki materiał i obłędny kolor. Do tego szara koszulka, klasyczny beżowy trencz, mała sportowa torebka i białe New Balance z różowymi i niebieskimi elementami. 
Jestem niesamowicie ciekawa co sądzicie o tej stylizacji. Dajcie znać w komentarzach. 
Co mam na sobie:
Spodnie - Moodo
Koszulka - Moodo
Trencz - Cubus
Zegarek - czasomierz.pl
Torebka - www.bonprix.pl
Buty - New Balance 452

Buziaki!!!
Agata - Pozytywna28 
















 

4 komentarze:

  1. Moje ulubiene zestawienie modowe :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Przyznam, że sama bym się na ten rodzaj spodni nie zdecydowała ale Ty wyglądasz w nich świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam ostatnio jedno podejście do takich spodni ale nie wyglądałam w nich korzystnie 🙈 Tobie zaś pasują idealnie 🙂

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna stylizacja! Komfortowa i na luzie a jednocześnie urok dodają akcesoria- torebka wraz z biżuterią. Zdecydowanie musze spróbować z jeansami slouchy.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Okiem Pozytywnej28 , Blogger