1/10/2022

Czas na zmiany - Poster Store

Nowy rok to zawsze dobry czas na zmiany, ja wprowadziłam je też w naszych czterech kątach. A jak w łatwy sposób odmienić wystrój? Oczywiście plakaty. Po raz kolejny w zmianach pomógł mi sklep internetowy posterstore.pl
Na dobry początek postanowiłam zupełnie odmienić dekoracje na naszej komodzie. Wcześniej stała na niej roślinka, koszyk na jakieś drobne rzeczy jak kluczyki od auta, chusteczki do okularów. Teraz zapanował tam większy porządek i bardziej elegancki wystrój. Lustrzana taca z perfumami idealnie współgra z nowym rodzajem ramek w naszym wnętrzu. 
Tym razem wybrałam dwie złote ramki, które pięknie odbijają światło, dodają odrobinę elegancji wnętrzu. 
Wybór ramek w sklepie Poster Store jest tak duży, że na pewno wybierzecie dla siebie te idealne. 
A do tego kobiece grafiki, które razem tworzą pewną całość.
Idąc za ciosem, nie mogłam odmówić sobie zmian plakatów nad naszym łóżkiem. Grafiki w stylu line art o tematyce związku i miłości. A do tego Różowe niebo, czyli abstrakcja w kolorach różu, złota, czerni i bieli. 


A moje małe królestwo nabrało bardziej kobiecego i eleganckiego klimatu, z nutą paryskiego stylu. Czarne drewniane ramki idealnie współgrają z wybranymi plakatami. Obecnie nasze wnętrze nabrało zupełnie innego klimatu, który niesamowicie nam się podoba. W planach mamy zakup nowych poduszek i narzuty w jakimś różowym odcieniu. 

Ale to nie wszystko. Jeśli też macie ochotę na małą metamorfozę Waszych czterech kątów, to dzięki uprzejmości Poster Store będziecie mogli tego dokonać w niższej cenie. Jeśli macie ochotę na zakup plakatów to z hasłem "pozytywnej40" otrzymacie 40% zniżki na wszystkie grafiki, z wykluczeniem kategorii Selection i ramek. 
Kod zniżkowy działa do 24 stycznia 2022r.

 Dajcie znać w komentarzach jak Wam się podobają wybrane przeze mnie plakaty. No i na jaki styl zdecydowalibyście się w swoim wnętrzu.

Buziaki!!!
Agata - Pozytywna28

Post powstał we współpracy z Poster Store.

1 komentarz:

Copyright © 2016 Okiem Pozytywnej28 , Blogger