5/26/2022

Jedna baza, dwie stylizacje - biała koszula i jeansy

Jedna baza, dwie stylizacje. Tym razem bazą jest klasyczna biała koszula i jeansowe rurki. Tym wpisem chcę Wam pokazać, jak z wykorzystaniem jednej bazy możemy stworzyć dwie różne stylizacje. To tylko tak mała podpowiedź dla Was, a gwarantuję Wam że ta baza daje ogromne możliwości. W mojej garderobie bardzo ważne jest aby ubrania dawały mi wiele możliwości na stworzenie wielu stylizacji, nie lubię ubrań które tylko w jednym zestawieniu wyglądają dobrze. Lubię styl prosty, klasyczny, delikatnie elegancki, w klimacie szafy kapsułowej. 

Pierwsza stylizacja
Bardzo lekka, w wiosennym klimacie i jasnej kolorystyce. Postawiłam na totalne klasyki w szafie. Beżowy trencz, jasne mokasyny i torebkę koszyk w bardziej letnim klimacie. Muszę przyznać, że ta stylizacja zdecydowanie zwracała uwagę innych na ulicy. Prosto, klasycznie, kobieco i elegancko. 
Co mam na sobie:
Trencz - Cubus
Koszula - Cropp
Jeansy - Reserved
Mokasyny - Gino Rossi
Koszyk - Mango 




Druga stylizacja
W tym zestawieniu postawiłam na ciemniejsze dodatki. Znowu mamy klasyczny trencz, tym razem w czarnym kolorze. Do tego czarne mokasyny, czarna skórzana torebka, a elementem przełamującym całość jest przewiązana na szyi apaszka w kolorach bieli, czerni i czerwieni. Całość nabrała fajnego, lekko paryskiego klimatu. 
Co mam na sobie:
Trencz - Bonprix
Koszula - Cropp
Jeansy - Reserved
Mokasyny - Renee
Torebka - Fabiola
Apaszka - Stradivarius 



Dajcie znać w komentarzach która stylizacja bardziej przypadła Wam do gustu. Jeśli podoba Wam się tego typu post, to przygotuję dla Was więcej takich propozycji z wykorzystaniem jednej bazy w kilku stylizacjach.

Buziaki!!!

Agata - Pozytywna28

 

3 komentarze:

Copyright © 2016 Okiem Pozytywnej28 , Blogger