5/23/2022

Ochronna mgiełka do włosów od so!flow by VisPlantis - Positive Vibes Pure Beauty

Ostatnio pielęgnacja moich włosów była bardzo minimalna. Mycie, olejek na końcówki, a raz w tygodniu na włosy nakładałam odżywkę. W majowym boxie Pure Beauty znalazłam ochronną mgiełkę do włosów do so!flow by VisPlantis i wzbudziła moją ciekawość. 

Nie da się ukryć, że mgiełka wpadła mi w oko między innymi przez swoje piękne, pastelowe, błękitne opakowanie z atomizerem. Dodatkowo ta holograficzna naklejka, no zwraca uwagę. Atomizer jest bardzo wygodny i świetnie rozpyla produkt na włosach. Nie zacina się, nie pryska jak z prysznica. 


Jak możecie zauważyć na zdjęciu poniżej producent obiecuje nam nawilżenie, wzmocnienie, ochronę przed uszkodzeniami i ochronę przeciwsłoneczną. No i tu mnie kupili. Nie ukrywam, że wcześniej nie zwracałam uwagi na ochronę włosów od słońca, w ekstremalnych warunkach korzystałam z nakryć głowy, ale na zwykłe wyjście czy spacer nie zwracałam na to uwagi. Muszę przyznać, że moje włosy reagowały na słońce, stawały się delikatnie jaśniejsze ale i bardziej suche. 
Na zdjęciu poniżej możecie znaleźć dokładny skład mgiełki.
Mimo lekkich obaw, czy mgiełka nie będzie obciążać moich włosów postanowiłam włączyć ją do mojej codziennej pielęgnacji (ja włosy myję każdego dnia). Pierwsze zaskoczenie, żadnego obciążenia włosów, sklejenia czy wzmożenia przetłuszczania. Włosy są miękkie, nawilżone i pięknie pachną. Od kiedy stosuję mgiełkę zauważyłam, że moje włosy są w o wiele lepszej kondycji. Końcówki są bardziej nawilżone i mniej się puszą, włosy są bardziej gładkie i lśniące. Pogoda zdecydowanie sprzyja spędzaniu czasu na słoneczku, a już widzę że włosy nie dostają przez nie w kość. No i zdecydowanie dłużej utrzymają swoją świeżość, a cudowny tropikalny zapach fajnie się na nich utrzymuje. 

Jak dla mnie małe włosowe odkrycie, które będzie mi zdecydowanie towarzyszyć tego lata. 

Jeśli testowałyście ten produkt, to chętnie poznam Wasza opinię na jego temat. Bardzo cieszę się, że ta perełka znalazła się w majowym boksie od Pure Beauty. Chętnie sprawdzę inne produkty z serii so!flow by VisPlantis. 

Buziaki!!!
Agata - Pozytywna28

Post powstał we współpracy z Pure Beauty

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Okiem Pozytywnej28 , Blogger