5/27/2022

Serum z natką pietruszki 3w1 od Floslek

Serum z natką pietruszki i ogórkiem od Floslek od razu zwróciło moją uwagę, bo jest to podobno kosmetyk 3w1. Byłam bardzo ciekawa jakie funkcje może spełniać, jak wpłynie na stan mojej skóry. 
Ciekawi co o nim sądzę? Zapraszam dalej do czytania. Serum mamy bardzo wygodnym szklanym opakowaniu z pompką, zapakowane w kartonowe opakowanie (bez folii, z małą naklejką zabezpieczającą opakowanie przed otwieraniem). Serum ma bardzo przyjemną, żelową konsystencję z witaminowymi mikrokapsułkami A+E. Które bez problemu rozpuszczają się podczas aplikacji. 

Co z tym kosmetykiem 3w1? Jak się okazało produkt ten możemy stosować na 3 sposoby. Jako lekki żel, jako serum pod ulubiony krem lub grubszą warstwą w formie całonocnej maseczki. Brzmi całkiem ciekawie. Ja jednak używam ten produkt jako klasyczne serum, pod krem który aktualnie stosuję. Produkt ten ma bardzo przyjemną i lekką konsystencję. Jest idealnym kompresem dla podrażnionej skóry, bardzo fajnie koi i chłodzi. Obawiałam się odrobinę, czy ta żelowa konsystencja nie będzie miała predyspozycji do zapychania porów, ale u mnie nic takiego nie miało miejsca. 
Od kiedy używam tego serum, widzę że skóra jest fajnie ukojna i nawilżona, jest idealnym dodatkiem do mojej rodzinnej pielęgnacji. 
Na zdjęciu powyżej możecie zobaczyć jak wyglądają witaminowe mikrokapsułki zawarte w kosmetyku. Na zdjęciach poniżej macie obietnice producenta zamieszczone na opakowaniu i skład kosmetyku.


Podsumowując jestem bardzo zadowolona z tego produktu. Serdecznie polecam Wam go szczególnie w letniej pielęgnacji. Cudownie nawilża i świetnie spisuje się jako baza pod makijaż. Idealnie koi podrażnioną skórę, czy to przez czynniki zewnętrzne czy też po mocniejszym peelingu. U mnie daje ogromną ulgę wieczorem po demakijażu i dokładnym oczyszczaniu, gdy skóra zrobi się delikatnie zaczerwieniona i podrażniona. Moja skóra jest widocznie nawilżona, rozjaśniona i wygładzona. 

Jeśli znacie ten produkt to koniecznie dajcie znać co o nim sądzicie.
Buziaki!!!
Pozytywna28

Post powstał we współpracy z Pure Beauty.

1 komentarz:

Copyright © 2016 Okiem Pozytywnej28 , Blogger