9/07/2022

Kojący olejek do oczyszczania skóry Redblocker - Pure Beauty

Olejek do mycia twarzy - albo mamy do czynienia z prawdziwą perełką albo z typowym bublem. Jak było w przypadku olejku od Redblocker, który znalazłam w ostatnim boxie Pure Beauty?
Na rynku mamy sporo olejków do mycia twarzy czy przeznaczonych do demakijażu. Tego typu produkty idealnie sprawdza się u posiadaczy skóry suchej i wrażliwej. Ostatnio moja skóra jest w typie skóry normalnej w kierunku suchej, więc stwierdziłam że olejek ten będzie idealny do wieczornego oczyszczania. 
No i się nie myliłam. 
Skóra po jego zastosowaniu jest pięknie oczyszczona ale też nawilżona i ukojona. Nie ma mowy o żadnych podrażnieniach. Nie zauważyłam aby pojawiły się jakieś zapchania czy wypryski. 
Olejek bardzo dobrze oczyszcza, ale nie jest to produkt którym zmyjemy tusz do rzęs. Bardzo łatwo się zmywa, mimo że nie mam tutaj typowego emulgowania, zmiany konsystencji i formuły przy pomocy wody. 

Jak dla mnie prawdziwa perełka. Jeśli jesteście posiadaczami skóry wrażliwej i suchej, to jest to zdecydowanie produkt godny uwagi. Ja jestem nim oczarowana. 
Na zdjęciach poniżej znajdziecie wszystkie informacje od producenta i skład olejku.



 Jeśli znacie ten produkt to chętnie poznam Waszą opinię na jego temat. Chętnie też poznam Wasze polecenia jeśli chodzi o olejki myjące do twarzy.

Buziaki!!!
Agata - Pozytywna28

Post powstał we współpracy z Pure Beauty

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Okiem Pozytywnej28 , Blogger