9/25/2022

Limoncello - krem mus pod oczy od OnlyBio / Pure Beauty

Moje relacja z kremami pod oczy bywa bardzo burzliwa. Jak krem przypadnie mi do gustu, to nakładam go każdego dnia z przyjemnością. A jak jest coś nie tak, to nawet jego najlepsze działanie mnie do niego nie przekona. Tym razem trafiłam na prawdziwą perełkę. Krem - mus pod oczy z serii LimonCello od OnlyBIO znalazłam w ostatnim pudełku Pure Beauty Bright Harmony i pokochałam od pierwszego użycia. W składzie tego cudeńka mamy witaminę C, awokado i kofeinę, ta mieszanka sprawdza się w moim przypadku idealnie. Mus bardzo ładnie się wchłania, cudownie nawilża, koi i napina skórę pod okiem. W kremie mamy maleńkie drobinki, które pięknie rozświetlają. W żaden sposób nie podraża oczu, nie ma efektu zamglonego spojrzenia. 
Na bardzo duży plus jest niesamowicie wygodne i higieniczne opakowanie typu airless, które dozuje idealną ilość produktu. Cienie pod oczami są zdecydowanie jaśniejsze, a obrzęk rano widocznie mniejszy. 
Jak dla mnie prawdziwa perełka.

Na zdjęciach poniżej możecie zobaczyć obietnice producenta i skład produktu. 



Jestem totalnie oczarowana tym produktem. Ostatnio coraz więcej perełek od OnlyBio bardzo mocno przypada mi do gustu, więc jeśli macie do polecenia jakieś perełki to chętnie je poznam.
A jeśli miałyście okazję testować ten krem pod oko, to chętnie poznam Waszą opinię na jego temat.

Buziaki!!!
Agata - Pozytywna28

Post powstał we współpracy z Pure Beauty
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Okiem Pozytywnej28 , Blogger