9/29/2022

Kremowa kąpiel do włosów. wymagających nawilżenia od Artishoq / Pure Beauty

Szampon do włosów dla mnie musi dobrze oczyszczać i nie może ich obciążać, co jak się okazuje łatwo zrobić. Nigdy nie liczyłam, że szampon będzie nawilżał. Muszę przyznać, że do tego produkty Artishoq podchodziłam z dużą rezerwą.  Bałam się, że to będzie dosyć kremowy, obciążający cienkie włosy produkt. Jakie było moje zdziwienie, gdy włosy po jego zastosowaniu były mega miękkie, gładkie i sprężyste. 
To produkt idealny do codziennego użytku. Nie jest mocno oczyszczający, ale bardzo przyjemnie myje włosy. Faktycznie czuć ich nawilżenie, bo łatwo się rozczesują i pięknie wyglądają bez użycia odżywki czy olejku na końce. 
Bardzo fajnie się układają, są miękkie, gładkie i puszyste. 

Szczerze mówiąc jestem pod ogromnym wrażeniem tego szamponu i nie spodziewałam się, że będzie taką perełką. Bardzo cieszę się, że znalazłam go w boxie od Pure Beauty i na pewno zagości w mojej łazience na stałe. 

Dajcie znać jeśli testowałyście ten produkt, jak sprawdził się u Was.
Na zdjęciach poniżej znajdziecie informację ze składem i obietnice producenta.

Buziaki!!!
Agata - Pozytywna28




Post powstał we współpracy z Pure Beauty.

2 komentarze:

  1. Fajnie, że pokazałaś tak wiele różnych produktów. Dzięki temu każdy może wybrać coś odpowiedniego dla siebie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie, że pokazałaś tak wiele różnych produktów. Dzięki temu każdy może wybrać coś odpowiedniego dla siebie! ;)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Okiem Pozytywnej28 , Blogger