1/07/2024

Hydrolat Pokrzywa od Nature Queen / Pure Beauty Kalendarz adwentowy 2023

Już wielokrotnie wspominałam, że jestem ogromną fanką hydrolatów w pielęgnacji. Tym razem w moje ręce wpadł hydrolat pokrzywowy Nature Queen, który znalazłam w kalendarzu adwentowym od Pure Beauty. Czy polubiliśmy się? Zacznijmy na początek od aspektów technicznych. Hydrolat znajduje się w szklanej butelce z bardzo wygodnym atomizerem. Hydrolat pokrzywowy zalecany jest przy pielęgnacji skóry mieszanej, trądzikowej ale też dojrzałej. Redukuje wydzielanie sebum, łagodzi podrażnienia i stany zapalne, uelastycznia i odżywia skórę. Dodatkowo ma fantastyczne działanie na włosy i skórę głowy, łagodzi objawy łupieżu, wzmacnia cebulki włosów i zapobiega ich wypadaniu. 
Co prawda zapach hydrolitu nie każdemu będzie odpowiadać ale ze względu na działanie warto się przełamać.
Podczas stosowania zauważyłam, że moja skóra jest w o wiele lepszej formie. Mniej się przetłuszcza i wyświeca, drobne podrażnienia i kostki zostały wyciszone. Skóra nabrała elastyczności i zdrowego wyglądu. 



Na zdjęciach powyżej możecie znaleźć informacje od producenta i skład produktu. 
Ja jestem zachwycona jego działaniem, jednak używam go głownie na wieczór ze względu na lekko drażniący mnie zapach.

Jeśli znacie ten produkt to bardzo chętnie poznam Wasza opinię na jego temat.

Buziaki!!!
Agata - Pozytywna28

Post powstał we współpracy z Pure Beauty. 


1 komentarz:

  1. Zapach faktycznie jest specyficzny, ale taki już urok hydrolatów :) Najważniejsze, że mozna zauważyć efekty stosowania :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Okiem Pozytywnej28 , Blogger