1/11/2024

SunewMed+ Balsam do ust i kolagenowe płatki pod oczy / Pure Beauty Kalendarz adwentowy 2023

Czy znacie produkty SunewMed+? Pewnie słyszeliście o ich kultowych płatkach pod oczy czy maskach w płachcie właśnie na okolice oczu. W kalendarzu adwentowym od Pure Beauty w jednym z okienek znalazłam kolagenowe płatki pod oczy i balsam do ust. Czy się sprawdziły? Już Wam mówię.Bardzo lubię stosować płatki pod oczy, czy to kolagenowe, czy to żelowe, czasami takie w formie tkaniny nasączone esencją. Muszę przyznać, że testowałam te lepsze i te gorsze. A dobre płatki kolagenowe to wcale nie jest taka oczywista sprawa. Te zbyt cienkie lubią się rozrywać podczas aplikacji, a te zbyt grube spadają i można je stosować tylko w pozycji leżącej. 
Jak jest w przypadku tych o SunewMed+?
Mają idealną grubość, więc łatwo się je nakłada, nie spadają i nie zsuwają się.  A co do samego działania? Ja jestem zachwycona, okolica oczu jest super nawilżona, spojrzenie jest rozjaśnione i rozświetlone. Zdecydowanie chętnie po nie sięgnę ponownie.




Balsam do ust Gold Kiss to kolejny świetny produkt od SunewMed+. Ma bardzo delikatny zapach wanilii, w składzie masło Shea i witaminę E. Idealnie sprawdzi się zarówno latem jak i zimą. Na ustach nie pozostawia praktycznie żadnego posmaku i jest niemalże niewidoczny. A opakowanie wg mnie jest przepiękne i bardzo urocze. Kolejny świetny produkt godny polecenia. 

Jestem bardzo ciekawa czy znacie jakieś kosmetyki od SunewMed+. Niestety kod, który miałam dla Was stracił swoją ważność, ale mimo wszystko uważam że warto przetestować te i inne produkty od nich. 

Buziaki!!!
Agata - Pozytywna28

Post powstał we współpracy z Pure Beauty


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Okiem Pozytywnej28 , Blogger