1/15/2024

Soap&Friends Wyszczuplający peeling do ciała o zapachu pomarańczy / Pure Beauty Kalendarz adwentowy 2023

Kto tak jak ja uwielbia peelingi do ciała? Dlatego bardzo ucieszyłam się z wyszczuplającego peelingu do ciała o zapachu pomarańczy od Soap&Friends, który znalazł się w kalendarzu adwentowym od Pure Beauty. Zdecydowanie jest fanką peelingów cukrowych do ciała, o wiele lepiej sprawdzają się u mnie niż te solne. A gdy mam do czynienia z zapachem pomarańczowym to jestem totalnie kupiona. 

W przypadku tego produktu mamy do czynienia z grubymi ziarenkami, ale nie są one za ostre. Bardzo fajnie ścierają martwy naskórek, ale nie powodują podrażnień. Zielona glinka ma działanie ściągające i drenujące, zapobiega zatrzymywaniu się wody w tkankach. Oleje zawarte w formule peelingu niesamowicie nawilżają ciało i pozostawiają bardzo przyjemny film na skórze, jednak dla części z Was może to być zbyt wiele. Ja jestem zachwycona, bo moja skóra po jego zastosowaniu jest niesamowicie nawilżona, miękka i gładka, a dodatkowo cudownie pachnie.
Zdecydowanie zapach pomarańczy i brązowego cukru jest moim ulubionym na okres zimowy. 

Efektu wyszczuplenia bym się tutaj nie dopatrywała, ale skóra na pewno jest bardzie napięta i jędrna. Jak dla mnie prawdziwa petarda.

Dajcie znać czy lubicie cukrowe peelingi do ciała.

Buziaki!!!
Agata - Pozytywna28

Post powstał we współpracy z Pure Beauty
 





1 komentarz:

Copyright © 2016 Okiem Pozytywnej28 , Blogger