6/20/2023

Cukrowy peeling do ciała z mielonymi pestkami czarnego bzu od Vianek / Pure Beauty

Lato zdecydowanie skłania do jeszcze większego dbania o ciało. Dbamy, żeby było pięknie nawilżona i gładkie. No a zdecydowanie pomagają nam w tym peelingi do ciała. Dzisiaj chcę Wam pokazać prawdziwą perełkę od Vianek znalezioną w ostatnim boxie Pure Beauty. Produkt ten te prawdziwa perełka wypełniona cudownymi naturalnymi składnikami. Mamy tutaj do czynienia z peelingiem cukrowym, co bardzo mnie ucieszyło bo to zdecydowanie mój ulubiony typ. Do tego mamy zmielone pestki czarnego bzu, a bazą produktu jest olej kokosowy i witamina E. 

Ale zdecydowanie punktem wyróżniającym ten produkt jest przecudowny zapach. Kwiatowy, jakby delikatnie  różany, a może to właśnie zapach czarnego bzu. No jak dla mnie poezja i na szczęście zapach ten zostaje na naszej skórze. 

Produkt przepięknie złuszcza i nawilża skórę. Jedynie nie polecam go stosować przed nakładaniem samoopalacza, bo pozostawia na skórze lekko tłustawy film. Mi osobiście to zupełnie nie przeszkadza, a nawet uważam to za duży plus, bo skóra po jego zastosowaniu jest obłędnie zmiękczona i nawilżona. 


Na zdjęciach poniżej możecie znaleźć skład i obietnice producenta.


No ja się totalnie zakochałam w tym produkcie i jestem pewna, że zakupię go ponownie. Sprawdzi się idealnie każdą porą roku, ale teraz na okres letni jest obłędny. 

Jeśli znasz ten produkt bardzo chętnie poznam Twoją opinię na jego temat.

Buziaki!!!
Agata - Pozytywna28

Post powstał we współpracy z Pure Beauty.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Okiem Pozytywnej28 , Blogger