6/30/2023

Kultowe produkty od Lancome - podkład Teint Idole Ultra Wear Foundation i serum do twarzy Advanced Genifique / Pure Beauty Premium#1

Czas na ostatnie już perełki z boxa Premium#1 od Pure Beauty. Dzisiaj kilka słów o dwóch produktach Lancome.  W boxie znalazłam miniaturę ich kultowego podkładu Teint Idole Ultra Wear Foundation i serum do twarzy Advanced Genifique. Czy to faktycznie tak świetne produkty by nadać im miano kultowych?
Zacznijmy od serum do twarzy Advanced Genifique, które według producenta jest idealne dla każdego rodzaju cery. Ma wygładzać, rozświetlać, poprawiać elastyczność, wspomagać regenerację i wzmacniać barierę ochronną skóry. Czy faktycznie tak jest? No niestety muszę przyznać, że to serum robi to wszystko. Jest obłędne. Cudownie wspiera regenerację skóry, nawilża, wygładza i rozświetla. Wprowadziłam go do swojej pielęgnacji odrobinę na ryzyko, gdy moja skóra przechodziła kryzys. No i zadziała się magia. Skórę miałam podrażnioną, zaczerwienioną, szorstką, no wiedziałam że teraz doprowadzenie jej do względnie dobrego stanu zajmie mi trochę czasu. A tu dosłownie po niecałym tygodniu mam skórę przepięknie gładką, rozświetloną i nawilżoną skórę. Jest prawie idealne, jedyna wadą jest jego cena, bo kosztuje ok. 389zł / 30ml.

Podkład Teint Idole Ultra Wear Foundation to produkt o pełnym kryciu ale nadający się do codziennego makijażu. I faktycznie krycie jest bardzo fajne, a makijaż nadal wygląda lekko dzięki jego właściwościom pielęgnacyjnym. Jedyna wada jaką zauważyłam to lekkie utlenianie koloru, co podobno jest bardzo częste w podkładach od Lancome. 

Muszę przyznać, że oba produkty to prawdziwe perełki, ale moje serce należy do tego genialnego serum do twarzy. Z przyjemnością widziałabym je w swojej kosmetyczce bo to prawdziwa perełka.

Jeśli znacie te produkty to chętnie poznam Waszą opinię na ich temat. 

Buziaki!!!
Agata - Pozytywna28

Post powstał we współpracy z Pure Beauty

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Okiem Pozytywnej28 , Blogger