6/09/2023

Pielęgnacja z Kiehl's - Pure Beauty Premium#1

Chyba wszyscy już słyszeli o kosmetykach do pielęgnacji twarzy Kiehl's, a w szczególności o ich kultowym kremie pod oczy z awokado. Ja oczywiście też słychałam, ale nigdy nie testowałam. Na szczęście ich 3 najbardziej kultowe produkty w wersji mini ostatnio pojawiły się w nowym boxie Premium#1 od Pure Beauty. O co tyle szumy? Też jestem ciekawa.
KIEHL'S Calendula Deep Cleansing Foaming Face Wash, pianka oczyszczająca z nagietka lekarskiego - zacznijmy oczywiście od oczyszczania twarzy i ich kultowej pianki do mycia twarzy. Na pewno zaskakuje delikatnie swoją formułą, bo zazwyczaj miałam do czynienia z odrobinę innymi piankami. Tutaj mamy do czynienia z żelem, który po połączeniu z wodą zamienia się w piankę. Pierwszy moją uwagę zwrócił niesamowity zapach. Jak to cudownie i orzeźwiająco pachnie, lekko cytrusowo i świeżo. Po użyciu tego produktu skóra twarzy jest pięknie oczyszczona, ale też bardzo miękka i wypielęgnowana. Faktycznie nie ma uczucia ściągnięcia. Muszę przyznać, że czuć że jest to produkt z wyższej półki. Jest bardziej treściwy, cudownie oczyszcza i faktycznie pielęgnuje skórę. Z przyjemnością przygarnęłabym do swojej kosmetyczki pełnowymiarowe opakowanie.


Po oczyszczaniu czas na pielęgnację, czyli krem do twarzy i krem pod oczy, kolejne kultowe produkty Kiehl's.
KIEHL'S Ultra Facial Cream, nawilżający krem do twarzy - producent obiecuje lekką formułę, ale o bardzo bogatym działaniu, 24-godzinne nawilżenie skóry. Faktycznie krem jest niesamowicie lekki, bardzo ładnie się wchłania i nie obciąża skóry, a przy tym ma bardzo bogate działanie. Czuć nawilżenie, ukojenie i odświeżenie skóry. Krem ten idealnie sprawdzi się na wszystkich rodzajach skóry. Muszę przyznać, że jest bardzo fajny ale chyba nie powalił mnie aż tak na kolana. 
KIEHL'S Creamy Eye Treatment With Avocado, krem pod oczy z awokado - chyba najbardziej kultowy produkt Kiehl's na rynku. Muszę przyznać, że od dawna byłam bardzo ciekawa tego produktu, ale jego cena lekko mnie zniechęcała do takich eksperymentów. Teraz już niestety wiem o co tyle szumu. 
Tak, ten krem to prawdziwa perełka i jest warty każdej złotówki. Ma niesamowicie gęstą i treściwą formułę, obłędnie nawilża i koi okolicę oczu. Przyznam szczerze, że nie miałam jeszcze do czynienia z tak genialnym kremem. Mimo swojej niewielkiej pojemności nawet w opakowaniu pełnowymiarowym gwarantuję, że starczy Wam na bardzo długo bo jest bardzo wydajny. Ja już stałam się jego fanką i na pewno skuszę się na zakup pełnowymiarowego opakowania, bo to zdecydowanie fenomen na rynku. 

Jestem bardzo ciekawa czy znacie te produkty, jeśli tak to koniecznie dajcie znać co o nich sądzicie.

Buziaki!!!
Agata - Pozytywna28

Post powstał we współpracy z Pure Beauty


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Okiem Pozytywnej28 , Blogger