6/10/2023

Plany na czerwiec

Dawno już nie tworzyłam dla Was zwykłego wpisu na bloga. Takiego lifestylowego. O planach, polecajkach, czy jakiś fajnych informacjach do przekazania. Dzisiaj nadszedł ten czas, gdzie wreszcie zbieram myśli i dzielę się Wami małym skrawkiem planów na miesiąc czerwiec, mimo że już 1/3 za nami.  To co zaczynamy?

1. Owoce sezonowe
Zaczyna się ten cudowny czas w roku na owoce i warzywa. Dlatego mam zamiar wykorzystać go na maksa w tym roku. Udało mi się zrobić ciasto z rabarbarem, w kawiarni jadłam cudowny rabarbar zapiekany pod kruszonką z lodami. A teraz czas na przepyszny truskawki. Będzie ciasto z truskawkami, biszkopt z truskawkami, kremem i galaretką i będzie mój ukochany koktajl z truskawek. Serdecznie polecam Wam korzystanie z dobroci jakie daje nam lato. Wcinajcie dużo owoców i warzyw. 

2.Uzupełnienie braków w letniej garderobie.
Pewnie będziecie w szoku, ale ja - blogerka modowa mam niesamowite braki w swojej szafie. Czas na wielkie porządki i uzupełnienie braków. Na pierwszy ogień pójdą porządki. Czas schować głęboko w szafie ciepłe swetry i płaszcze. Teraz jest czas na cudowne sukienki i szorty. Ale jak się okazuje tych elementów w mojej szafie nie ma wcale tak wiele, a część z nich jest już mocno schodzona. Czas kupić trochę basiców, ale i smaczków które urozmaicą moją garderobę. Planuję też uzupełnić swoją szafę o dobrej jakości buty typu sandałki czy klapki. 
3. Nauczyć się tworzyć fajne zdjęcia i wideo. 
Spełniłam swoje małe marzenie i kupiłam wreszcie gimbala. Więc teraz nie ma wymówek i czas zabrać się za pracę nad materiałami wideo. Bardzo chciałabym tworzyć fajniejsze rolki na IG, ale też wrócić do tworzenia video na YT. Mam nadzieję, że ten sprzęt ułatwi mi też robienie zdjęć i dzięki niemu będę mogła tworzyć jeszcze fajniejsze rzeczy. Jeśli macie ten gadżet to chętnie przygarnę Wasze pro tipy co do jego użytkowania. 
4. Grill i piknik 
W tak cudowną pogodę nie można sobie odmówić spotkań z rodziną czy znajomymi przy grillu. Ciepłe wieczory, pyszne jedzenie. Czego chcieć więcej?
A piknik to zdecydowanie idealny pomysł na randkę. No więc mam plan w tym miesiącu przygotować jakieś przekąski, zapakować koszyk, zabrać koc i porwać męża na piknik w parku. 
5. Czytać książki
To akurat dla mnie żadna nowość, ale mam zamiar intensywnie kontynuować swoje poczynania czytelnicze. W mojej prywatnej biblioteczce pojawiło się sporo nowych tytułów, które bardzo chętnie przeczytam. Biblioteka też kusi świetnymi tytułami, a dodatkowo bardzo poważnie rozmyślam nad zakupem czytnika e-book i abonamentem Legimi. Czy czas spędzony w parku z książką, opalanie się z książką czy ciepłe wieczory na balkonie/tarasie z książką nie brzmią idealnie? Oczywiście, że tak. 
Serdecznie zachęcam Was do takiej formy spędzania wolnego czasu. Odłóżmy na chwilę smartfony, zamknijmy media społecznościowe i zatraćmy się w lekturze.


Jestem bardzo ciekawa jakie Wy macie plany na czerwiec? Dajcie znać w komentarzach.
Buziaki!!!

Agata - Pozytywna28


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Okiem Pozytywnej28 , Blogger