6/11/2023

Odrobina luksusu z produktami Yves Saint Laurent - Pure Beauty Premium#1

Czas na odrobinę luksusu z produktami YSL. Co tu dużo mówić, już same opakowania produktów wyglądają elegancko, klasycznie i drogo. Muszę przyznać, że od dawna kusiły mnie te produkty swoimi opakowaniami. Ale jak wiemy opakowanie to nie wszystko, najważniejsza jest zawartość, a dzięki boxowi Pure Beauty Premium#1 mam szansę je przetestować.
Przygodę z YSL zacznijmy od jednego z bardziej kultowych zapachów.
YVES SAINT LAURENT Black Opium, woda perfumowana - jeden z bardziej popularniejszych zapachów dla kobiet. Wcale mnie to nie dziwi bo jest przepiękny i sama od dłuższego czasu przymierzam się do zakupu. Z jednej strony delikatny i kobiecy, ale ma w sobie też lekki pazur. No ja uwielbiam, ale ostrzegam że jest bardzo popularny i często wyczuwalny na ulicach. 
A ten mały flakonik-miniaturka to prawdziwe dzieło sztuki. Idealne odwzorowanie pełnowymiarowego opakowania. 

YVES SAINT LAURENT Rouge Pur Couture, satynowa pomadka do ust kolor №1966 Rouge Libre - jako estetka i sroka jestem totalnie zakochana w tym opakowaniu. Niesamowicie eleganckie, szykowne i kobiece. A kolor szminki to prawdziwa petarda, czerwień idealna. Piękna pigmentacja, niesamowity komfort noszenia i bardzo fajna trwałość. Jeśli masz ochotę na odrobinę luksusu i chcesz się trochę rozpieścić to warto zwrócić uwagę na tę szminkę.


YVES SAINT LAURENT All Hours Foundation, podkład SPF39/PA+++, kolor LN6 - kolejna perełka i jeden z bardziej topowych podkładów tej marki. Wcale mnie to nie dziwi, bo wygląda obłędnie na twarzy. Cudownie kryje, jest przy tym lekki i świetlisty. Cudownie sprawdzi się na codzień, ale też na większe wyjścia. Zdecydowanie czuć, że jest to produkt bardziej luksusowy. Nie ukrywam, że bardzo chętnie przygarnęłabym do swojej kosmetyczki pełnowymiarowe opakowanie. 
Na tym zdjęciu widzicie jak prezentuje się kolor LN6.

Jestem bardzo ciekawa czy znacie te produkty. Dajcie znać w komentarzach.

Buziaki!!!
Agata - Pozytywna28

Post powstał we współpracy z Pure Beauty






 

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Okiem Pozytywnej28 , Blogger