6/26/2023

Tak dla mnie pachnie lato - woda perfumowana Cubana od Adopt' / Pure Beauty

Jaki jest twój ulubiony zapach na lato? Bo moim stał się zapach od Adopt', który znalazłam w boxie od Pure Beauty. Ciepły, otulający, lekko seksowny, nietypowy, no jak dla mnie ideał. Ale ma jedną wadę, a jaką dowiesz się lada moment.Zapachy Adopt' to małe perfumetki idealne do torebki o niesamowitych zapachach. Kompozycje stworzone są we Francji, a jak wiemy doskonale Francja to kolebka branży związanej z perfumami. No więc mamy do czynienia z obłędnymi zapachami i co najważniejsze wybór zapachów Adopt' jest bardzo bogaty, a możecie znaleźć je w Rossmannie. 
Na sezon letni ukochałam sobie zapach Cubana. 
Cieżko opisać zapach, więc zamieszczę Wam rozpiskę znalezioną na stronie. 
Głowa: cytryna, marakuja
Serce: jaśmin, mango
Podstawa: akord słoneczny, wanilia

Totalnie się zakochałam w tym zapachu. Właśnie tak pachnie mi ciepłe i słoneczne lato, opalenizna, biała sukienka, wieczorem drink z palemką, zachód słońca. Coś lekko hiszpańskiego jest w tym zapachu. 
 
Jak widzicie zapach znajduje się w szklanej perfumetce z atomizerem, całość ma 30ml. Opcja świetna do torebki, czy na wyjazdy. Nie zajmuje dużo miejsca i jest bardzo lekka. 


Jak widzicie zapach dodatkowo jest wzbogacony o złote drobinki do idealnie sprawdzi się właśnie w sezonie letnim, lekko rozświetli dekolt i szyję. Nie jest to gruby i nachalny brokat, ale coś bardzo delikatne i subtelne drobinki. 
No dobrze, wychwaliłam już Wam ten piękny zapach, więc wreszcie przyszedł czas aby powiedzieć Wam o jego minusie. 
Nie jest dostępny w większej pojemności. Tak, to jedyny minus, a z przyjemnością kupiłabym flakon 100ml. Nawet mój mąż powiedział, że muszę koniecznie kupić większe bo zapach jest obłędny. No nic, pozostaje mi tylko kupować co jakiś czas to maleństwo, ale szczerze mówiąc warto. 

Daj znać jaki jest Twój ulubiony zapach wakacyjno - letni. 

Buziaki!!!
Agata - Pozytywna28

Post powstał we współpracy z Pure Beauty. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Okiem Pozytywnej28 , Blogger